Udlejning af instrumenter

Musikskolen råder over en lang række instrumenter, som du kan leje indtil du får købt dit eget instrument. Se mere her.

29. mar. 2023

I øjeblikket har vi følgende instrumenter til leje: Accordeon/Harmonika, Cello, El-bas, El-guitar, Guitar, Klarinet, Kornet, Saxofon, Trommesæt (begynder) og Violin.

Regler for udlejning

1. Lejemålet varer maksimalt 1 år ad gangen, men kan forlænges, hvis ikke nye elever står for tur.
      I dette tilfælde kan instrumentet beholdes i sommerferien.
    2. Lejemålet ophører automatisk, hvis eleven stopper med at modtage undervisning i Næstved Musikskole.
    3. Lejer forpligter sig til at betale for eventuelle skader, der ikke er nævnt ovenfor. Lejer hæfter ikke for almindelig slitage.
    4. Instrumentet skal være forsikret af lejer, hvis man ikke selv ønsker at hæfte for betaling af eventuelle skader. Undersøg familie- og indboforsikrings dækning.
    5. Lejen udgør i sæson 2023/2024 kr. 585,00 kr. for hele sæsonen.
    6. Opkrævningen finder sted i 9 rater á 65 kr. sammen med betalingen for undervisningen.
    7. Alle aftaler om dette lejemål kan kun indgås med skolens administration.
    8. Instrumentet skal være rengjort ved afleveringen.