Guitar
Trommer
El-guitar/Rytmisk guitar

Gasem Bendari Pedersen

Underviser i guitar, el-guitar, el-bas, trommer og sammenspil.

Koordinator for specialområdet.

Jeg er født i 1971 og er oprindeligt fra Skanderborg. Hvis du hører godt efter, er der vist stadig en smule jysk accent at spore.
    Jeg er uddannet fra Rytmisk Musikkonservatorie i 2002 som musiker/ Guitarlærer og med en Master i sammenspilsledelse, men har undervist i musik siden jeg som 16 årig blev ansat som musiklærer i Skanderborg Ungdomsskole. Jeg har undervist i den aldersgruppe man vel kunne kalde: fra vugge til grav og jeg elsker det hele, faktisk.
    Som musiker/komponist/arrangør/producer, har jeg arbejdet med alt fra Det Kgl. Kapel til Shu-bi-dua, Nik & Jay, Outlandish, Ace og Base, Carlos Santana og mange andre.

Ved siden af mit virke som underviser, laver jeg også lyddesign til større danske virksomheder.

For mig er der ingen forskel på om jeg spiller en koncert for 5 eller 80.000 mennesker, eller om jeg underviser i en børnehave eller på konservatoriet.
    Når man spiller musik, formidler man følelser. Helt det samme som når vi i en undervisningssituation, arbejder med at grave magien ud af en sang og det er den magi og formidlingen af den, der er min drivkraft.
    Jeg har siden 2006 undervist på Næstved Musikskole i guitar, sammenspil, bas og meget andet og glæder mig altid til at se dig.