Blokfløjte
Musikdramatik
De glade lunger

Hanne Winther Knudsen

Underviser i blokfløjte, beg. klaver, kor og sammenspil

Jeg underviser i musikdramatik, blokfløjte og klaver (begynder). Jeg dirigerer Holmegaard Koret og leder (sammen med Bent Kværndrup) koret ’De glade Lunger’, som er et tilbud til sangglade mennesker med lungebesvær. Herudover har jeg fornøjelsen af at stå i spidsen for musikskolens tilbagevendende juleforestilling ’Nisseballade i Bjældeved’, som øver mellem efterårsferien og jul.
    Desuden arbejder jeg som pædagogisk koordinator og er derfor ofte at træffe på musikskolens kontor.

Jeg er ikke spor vild med heavy metal og alt for eksperimenterende jazz. Har til gengæld svaghed for den danske sangskat og den gode melodi.
    Jeg har været ansat i Næstved Musikskole siden 1981 og føler mig stadig som en fisk i vandet mellem dejlige elever og gode kolleger. Nyder derudover livet i hus og have i Næstved.