Violin
Bratsch
Næstved Strygerne

Liubov Uzdenova

Underviser i violin, bratsch og Næstved strygerne

Jeg er uddannet som musikunderviser og violinist af symfoni orkester i Rusland i 1972, og har efterfølgende taget en række kurser inden for musikpædagogik.
    Jeg har undervist børn og voksne i musik de sidste 34 år på både musikskoler, universitet og i børnehaver.
    I min undervisningen lægger jeg vægt på, at eleverne ikke kun lærer at spille violin, men også afprøver sine musikalske evner, samt får nogle gode oplevelser ved at deltage i forskellige koncerter.

I øjeblikket underviser jeg her på Næstved Musikskole og på en Rudolf Steiner skole i Roskilde.

Ud over undervisningen har jeg spillet i forskellige orkestre i Danmark: Amatør Symfonikerne orkester, Etats orkester og Storstrøms Symfoni orkester.