Klaver - Rytmisk
Klaver
Klaver (begynder)

Sebastian Zawadzki

Underviser i klaver, klassisk og rytmisk klaver

Hej, jeg hedder Sebastian Zawadzki – en dedikeret pianist, komponist, og musikunderviser, med rødder i Polen og hjem i Danmark siden 2010. Min musikalske rejse har ført mig gennem jazz musik, klassisk musik og komposition, og filmmusikkens fortællende univers. Fra en ung alder har musikkens uendelige muligheder fascineret mig, og denne passion førte mig til at studere på musikkonservatorier i både Odense, Kraków, og København, samt deltage i workshops i Los Angeles og under mentorer som for eksempel den legendariske pianist Brad Mehldau, Jakob Bro, Marcin Masecki og mange andre.
    Det, der virkelig tænder en flamme i mig, er magien ved at dele musikken – både gennem mine egne kompositioner, klaverspil og som lærer. Jeg lægger stor vægt på at skabe et inspirerende og støttende læringsmiljø, hvor mine elever kan udforske deres musikalske stemme, udvikle teknik og udtrykke sig gennem musikken. Jeg tror på, at musikundervisning ikke blot handler om noder og teori, men også om at opdage musikkens emotionelle og transformative kraft.I min karriere har jeg haft æren af at arbejde tæt sammen med musikere og komponister af høj kaliber, hvilket har beriget min musikalske forståelse og tilgang til undervisning. Jeg har orkestreret værker for Oscar-vindende komponister, indspillet albums, der udforsker både den klassiske og jazzede side af klaveret og ensembler, og optrådt på internationale scener i både Asien, Europa og USA. Disse oplevelser har formet mig som musiker og som menneske, og jeg stræber efter at bringe denne erfaring ind i hvert klasseværelse.Mine kurser spænder fra begynderklaver til avancerede niveauer inden for jazz og klassisk musik. Jeg tilbyder en personligt tilpasset undervisning, der sigter mod at udvikle hver enkelt elevs unikke potentiale. Gennem en kombination af teknisk vejledning, musikalsk fortolkning og kreativ udforskning, arbejder vi sammen om at nå dine musikalske mål. Jeg er også begavet med absolut gehør, hvilket giver mig en unik forståelse af musik, som jeg gerne deler med mine elever.Uanset om du drømmer om at improvisere over jazzstandards, fortolke klassiske mesterværker, komponere musik, udforske harmoni og træne hørelære, eller blot ønsker at begynde din musikalske rejse, inviterer jeg dig indenfor i klaverets magiske verden. Lad os sammen udforske musikkens sprog og finde din egen unikke stemme ved tangenterne.
    Mand spiller flygel