Musikværksted (1.-2. kl.)

Eleverne prøver at spille på klaver, trommesæt, el-bas, ukulele, blokfløjte, rytmeinstrumenter, sang, violin, tværfløjte, klarinet og harmonika.

Indtil jul prøver eleverne at spille på klaver, trommesæt, el-bas, ukulele, blokfløjte, rytmeinstrumenter og sang.

Efter jul kommer de til at spille på violin, tværfløjte, klarinet og harmonika. Disse instrumenter lånes med hjem nogle uger af gangen, så der skal øves derhjemme.

Eleverne oplever hvordan det er at være sammen om musik, at kunne vente på tur, lytte og vise hensyn til hinanden i et musikalsk forum.

Overskriften er sammenspil! Det giver stor glæde og begejstring hos eleverne, når de oplever at kunne spille sammen allerede fra første time.

Holdet vil indimellem spille med i det store orkester: Akustiske Musikanter, og deltage i flere af Musikskolens koncerter i løbet af sæsonen bl.a. i TIVOLI i maj måned til Musikskolernes dage.

1.-2. kl.

Tid og sted sæson 24/25:
    Tirsdag 16.15-17.00, Skellet 29, Næstved

Lonnie Kristiansen

Lonnie Kristiansen

Næstved - Mogenstrup

Underviser i beg.sammenspil

lonniekor@gmail.com

Mere om Lonnie Kristiansen
    Maria Dynesen

Maria Dynesen

Næstved