Musikværksted (1.-2. kl.)

Eleverne prøver alle at spille på klaver, trommesæt, el-bas, ukulele, rytmeinstrumenter, blokfløjte og sang og en til flere af disse instrumenter: violin, tværfløjte, klarinet og harmonika.

Nogle af instrumenterne lånes med hjem i perioder, så der skal øves derhjemme.
    Eleverne oplever hvordan det er at være sammen om musik, at kunne vente på tur, lytte og vise hensyn til hinanden i et musikalsk forum.

Overskriften er sammenspil! Det giver stor glæde og begejstring hos eleverne, når de oplever at kunne spille sammen allerede fra første time.

Holdet vil indimellem spille med i det store orkester: Akustiske Musikanter, og deltage i flere af Musikskolens koncerter i løbet af sæsonen bl.a. den store Forskole Koncert i februar.

1.-2. kl.

Tid og sted sæson 23/24:
    (Det kan være, at der ændres på dage og tider i sæson 24/25)

Tirsdag 16.15-17.00, Skellet 29, Næstved

Lonnie Kristiansen

Lonnie Kristiansen

Næstved - Mogenstrup

Underviser i beg.sammenspil

lonniekor@gmail.com

Mere om Lonnie Kristiansen
    Maria Dynesen

Maria Dynesen