Baby Musik (0 år)

GRATIS for børn under 1 år - man skal dog tilmeldes. Klik ind på faget her og benyt den blå tilmeldingsknap

Rigtig hjertelig velkommen til Babymusik på Næstved Musikskole.

Sæsonen starter i uge 34 og fortsætter til juni.
    Man kan optages på holdene hele sæsonen.

Tiderne sæson 23/24:
    (Det kan være, at der ændres på dage og tider i sæson 24/25)

Mandag kl. 11.15-12.00
    Tirsdag  kl. 10.00-10.45
    Torsdag kl. 10.00-10.45 og kl. 11.15-12.00

Tilmelding via linket her til højre på siden. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at sende en sms til Maria på tlf. 40889090.

Se film fra tidligere hold her under:

Vi har et rigtig dejligt lyst musiklokale, der er indrettet kun med henblik på undervisning af små børn. Vi har også et puslerum og derudover en skole, fuld af glade musikbørn og musikfamilier!

Hvad laver vi?
    På Babymusikholdene ”leger” vi med musikkens grundelementer i forskellige sange, danse og lege. Desuden skal vi ride-ranke, vugge, have syns- og høreoplevelser og meget mere i en sjov, kærlig og hyggelig stemning. De fleste børn tager sig en god lang lur bagefter. Vi bruger instrumenter, bolde, faldskærm, vifte, dukker og meget mere! Vi skal naturligvis synge meget. Masser af de gode gamle kendte børnesange krydret med nye stemningsfulde og sjove sange. Vi tager samme sang mange gange. Gentagelser er godt for børnene, og vi voksne får lettere ved at huske sangene.

Sted
    Skellet 29, lokale 102, som du nemmest finder ved at gå op af brandtrappen i gården.

Ønsker I at fortsætte på Forældre/Barn hold, så se mere på følgende link:
    Forældre/Barn Musik, Næstved (1-5 år)
    Forældre/Barn Musik, Mogenstrup (1-4 år)

Maria Dynesen

Maria Dynesen

Næstved

Underviser i blokfløjte, babymusik, forældre/barn musik og andet sammenspil

Mere om Maria Dynesen