Trommesæt

Trommer er verdens sejeste instrument!
Med to stikker i hænderne er trommer og slagtøj et fag, der giver en masse muligheder for at komme ud og spille musik.

Som trommeelev i Næstved Musikskole møder du et stærkt hold af lærere med mange års erfaring som undervisere, og som samtidig er aktive udøvende musikere.

Du kan begynde allerede fra 2. klasse, og i musikskolen har du mulighed for at leje et trommesæt -det eneste, du behøver for at starte, er et par stikker, og lysten til at slå på trommer! :-)

Undervisningen foregår som soloundervisning (0.-4. klasse er på små hold af 2 til 3 elever).

Derudover har vi flere forskellige muligheder for at spille sammen med andre, bl.a. Avantgarden i Næstved og i bands i de forskellige afdelinger.

Hos os er din udvikling i fokus lige fra starten, og soloundervisningen giver en unik mulighed for at arbejde med et forløb, der passer til dig. Elementer som puls- og periodefornemmelse, koordination, teknik og musikalitet er fælles for alle læreres undervisning. Man er nødt til at øve sig for at blive dygtig til et instrument, gerne 3-4-5 gange om ugen, hvor man går igennem stoffet. I starten måske 10 minutter, senere mere. Forældrene kan hjælpe med at sætte øvningen i system.

Går du i 0.-1. kl. – Se mere om Musikværksted HER
    Går du i 1.-4. kl. – Se mere om StartHold HER
    Går du i 2.-4. kl. – Se mere om Rytmisk Bandskole HER

:

Undervisere i dette fag

Gasem Bendari Pedersen

Gasem Bendari Pedersen

Mogenstrup - Brøderup - Fuglebjerg

Underviser i guitar, el-guitar, el-bas, trommer og sammenspil.

Koordinator for specialområdet.

Telefon: 26711025

gasembendari@gmail.com

Mere om Gasem Bendari Pedersen